Her finner du praktisk og utskriftsvennlig informasjon og svar på våre vanligste spørsmål.

Informasjon til utskrift

 Flyer/Brosjyre (PDF) 

FAQ

Kan jeg komme før innsjekk og spise lunsj?
Ja ved ledig plass! Lunsj ankomstdagen (+295,-) forhåndsbestilles på mail eller telefon. 

Grunnet den rådende pandemien har vi begrenset med ekstragjester til lunsj. Et døgn hos oss inkluderer middag ankomstdag, frokost og lunsj avreisedag. Dette blir automatisk lagt inn i våre bookingsystemer og kjøkkenlister, det vil i rådende situasjon derfor ikke være mulig å bytte lunsj fra avreisedag til ankomstdag som tidligere vært mulig av hensyn til logistikk og antall lunsj-gjester. Vi ber om forståelse for dette.

Serverer dere alkohol?
Ja, vi serverer alkohol.

Hva serverer dere for mat?
NB! Grunnet koronasituasjonen kan våre måltider se annerles ut enn vanlig, f.eks 2-retters lunsj og 3-retters middag istedenfor buffet. Ta kontakt med vår resepsjon for mer informasjon.

Middag er inkludert på ankomstdagen, frokost og lunsj er inkludert på avreisedagen.

Kan vi lade vår elbil hos dere?
Ja, vi har 4 ladestasjoner (Cloudcharge) på vår parkering. For å lade kan du bruke cloudcharge-appen, RFID-kort eller SMS med ladekabel type2. 

Hvilke avbestillingsbetingelser har dere?
For privatpersoner. Ordren kan fritt avbestilles inntil 2 uker før ankomstdato. Ved avbestilling senere enn 2 uker før ankomstdato er du forpliktet til å betale en %vis andel av avtalt pris, jfr. ordrebekreftelsen under punkt 1, som følger: 
Ved avbestilling 2 til 1 uke (7 dager) før ankomsdato, 10% 
Ved avbestilling 7 til 3 dager før ankomstdato, 25%
Ved avbestilling 0 til 3 dager før ankomstdato, 50%
Avbestilling for grupper/konferanse: Se egen avtale. 

Hva trenger jeg å ha med meg? Hva finns på rommet?
På rommet finns badekåpe, håndkle, frottètøffler og hårtørker. Vi har også utlån av gummi-slippers, ta kontakt med resepsjonen. Ta med badetøy og treningstøy. Klær for å være ute på tur og kanskje viktigeste av alt... Klær for å bare være!

På rommene og i våre garderober finnes såpe/shampoo fra økologiske Maria Åkerberg, disse produkterne kan du selvfølgelig også kjøpe i vår butikk.

Hva slags fottøy trenger jeg til turene?
Turene går i skogmark, noe våtmark/myr, derfor anbefales tursko/støvel.

Har dere WiFi?
Ja, gratis for alle gjester.

Har dere noen aldersgrense?
Vi er et stille og rolig sted som ikke er tilrettelagt for barn.
Selvfølgelig er barn velkommen, men vi ber foresatte og vise stor hensyn til våre andre gjester.

Får jeg ta med meg min hund?
Ja, vi har hundrom. Et vasketillegg på totalt kr.500,- uansett antall døgn legges på ordren.
På vei opp til oss ( i Svullrya 12km fra Finnskogtoppen) finnes også Finntorpet kennel og hundehotell.

Kan dere imøtekomme mine allergier?
Ja, gi beskjed når du bestiller ditt opphold så hjelper vi deg.

Tilbyr dere transport?
Vi kan tilby henting med vår minibuss tur/retur fra Kongsvinger visse dager. Du finner alt om hvordan du kommer til oss og tider for transport her.

Praktisk informasjon

Innsjekk: kl.15.00
Utsjekk: kl.12.00

Frokost: kl.08.30 - 10.00
Lunsj: kl.12.30 - 14.00
Middag: kl.18.00 - 20.00
Middag er inkludert ankomstdagen. Lunsj ankomstdag (+200) forhåndsbestilles seneste dagen før.

Åpningstider

Resepsjonen 09.00 - 23.00
Telefontid booking hverdager 09.00 - 18.00
Kjøkkenet 07.00 - 20.00
Bassengområde 07.00 - 23.00
Behandlinger morgen - kveld

Informasjon om våre aktiviteter finner du her

Meld deg på nyhetsbrev

Ønsker du å motta tilbud og kampanjer fra oss?
Du kan når som helst melde deg av

Meld deg på nyhetsbrev

Gi velvære i gave - gi et gavekort

Bestill gavekort